poniedziałek, 4 sierpnia 2014

ślady motyli

       Jeśli już trafiłaś na mojego bloga i zainteresowałaś się nim, zostaw jakiś ślad po sobie. Będę wdzięczna za każdy komentarz. I chętnie zajrzę, jeśli zostawisz link do swojej strony. Lubię odwiedzać takie miejsca. Czuję się wtedy częścią jakiejś większej wspólnoty, czuję wsparcie. I mam nadzieję, że takiego wsparcia uda mi się udzielić także każdej z Was.

       Możesz zostawić link w komentarzu pod dowolnym wpisem, ale jeśli chcesz, żeby inne motylki, które tu wejdą, miały do niego łatwy dostęp, wpisz go w komentarzu pod tym postem.

       I trzymajcie się wszystkie chudo, jestem z Wami xx


3 komentarze:

  1. Nie jestem do końca ''motylkiem'' ale ślad zostawię ;)

    bulimioreksja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://50-dni.blogspot.com/

    a ja już nie jestem pro...

    OdpowiedzUsuń
  3. xees-perfect.blogspot.com
    Akurat 3/42 dzień diety i potrzebuję wsparcia

    OdpowiedzUsuń