niedziela, 24 sierpnia 2014

dzień dwudziesty ósmy

       Wczoraj ostatni raz byłam w pracy. Został mi wolny tydzień wakacji i nie mam pojęcia jak go wykorzystać. Wiem tylko, że bardzo szybko mi zleci :c Wrzucam bilans z wczoraj.

       Zawartość żołądka:
-woda gazowana (ok. 0,5l)
- łyk coca coli (zwykłej)
- herbata z cukrem
- herbata z sokiem malinowym i miodem
- duży kubek ciepłego mleka z cukrem pudrem i cynamonem
- prawie całe somersby (to w ramach nagrody za trzy tygodnie pracy)

       Odmówiłam:
- serka waniliowego
- śniadania, obiadu, kolacji
- obiadu w pracy
- jogurtu jagodowego (mniam)
- czekoladek
- słonych paluszków
- kanapek z pastą jajeczną

       Nie piłam kawy, bo muszę sobie zrobić od niej detoks. W kolejnym poście wyjaśnię czemu.

       Trzymajcie się chudo x


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz