sobota, 2 sierpnia 2014

bezsenność

       Nie wiem dlaczego, może to przez nieświadome podekscytowanie dzisiejszym "pierwszym" w pracy ("pierwszym" w cudzysłowie, bo przecież dopiero będę się uczyć), ale zasnęłam po 4:30. Wieczorem oglądałam film, ale przerwałam, stwierdzając, że muszę się wyspać i poszłam spać o w pół do pierwszej. I nic. Po nieudolnych próbach zaśnięcia podczas czytania "Nowego oblicza Greya" wstałam i poszłam do kuchni z zamiarem zaparzenia sobie melisy. Oczywiście nie znalazłam jej w szafce, więc zdecydowałam się na gorące mleko. I przyznaję się do małego grzechu - dodałam do niego łyżeczkę cukru. Nie powinnam, wiem, ale tak wyszło. A teraz siedzę przed laptopem i pisząc to, popijam czerwoną herbatę z... łyżeczką cukru. Muszę to ograniczyć, albo kupić słodzik, on jest chyba mniej kaloryczny (chociaż będę musiała to sprawdzić).

       Kusi mnie, żeby przed pracą zrobić sobie mrożoną kawę, ale nawet nie mam mleka. To znaczy mam, ale nie mogę go zużyć - mama zrobi z niego dzisiaj kremy do tortu. A propos tortu - dzisiaj po 18 jadę na godzinkę na urodziny mojego dorosłego brata. Będę musiała stawić czoło grillowanym szaszłykom, karkówce, skrzydełkom z kurczaka, pewnie chipsom, ciastom no i - na moje nieszczęście - kawałkowi tortu. Nie jadłam tortu od ponad roku, a to jedna z moich większych słabości. "Najesz się tortu w grudniu, w swoje urodziny" powtarzam sobie jak mantrę. Muszę jakoś wytrwać.

       Życzcie mi powodzenia dzisiaj w pracy, muszę zrobić dobre wrażenie na szefie ;) Trzymajcie się.


5 komentarzy:

  1. Życzę Ci wiele powodzenia w tej pracy!
    Słodzik jest o wiele mniej kaloryczny bodajże jeden to mniej niż 1kcal :). Co prawda nie smakuje tak samo jak cukier, ale daje słodki smak co dla mnie przy herbacie jest bardzo ważne.
    Życzę Ci powodzenia na tej imprezie, nie daj się jedzeniu!
    Trzymaj się c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :D To chyba serio go kupię. A jedzeniu na szczęście dałam radę się oprzeć.
      Ty też się trzymaj <3

      Usuń
  2. Dwie łyżeczki cukru + mleko, nie jest źle :)
    Trzymaj się tam, na pewno dasz radę. Myśl o efektach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas myślę. I już patrzę na siebie inaczej, jakbym była chudsza, czy coś ;) Też się trzymaj, kochana xx

      Usuń
  3. No czasem trzeba sięgnąć po jakieś środki nasenne. Innego rozwiązania nie widzę, bo sami nie zawsze będziemy w stanie poradzić sobie ze stresem, który tą bezsenność powoduje. Zerknijcie sobie też dodatkowo na stronę https://apteline.pl/sen-stres-i-poprawa-nastroju/regulujace-sen Tam na pewno znajdziecie środki, które Wam pomogą.

    OdpowiedzUsuń